Veelgestelde vragen

U kan artikelen reserveren via onze webshop of een e-mail sturen naar info@collishopprofessional.be.

Nadat u uw reservatie hebt doorgestuurd, krijgt u van ons een bevestiging van uw bestelling.

Bij afhaling in een Colruyt- of OKay-winkel:

  • U betaalt ter plaatse aan de kassa (indien u een factuur wenst, kan u die aan de kassa aanvragen).
  • Via de Colruyt-kaart. Indien u nog geen kaart hebt, kan u die hier aanvragen.
  • Via de promessekaart voor overheidsinstellingen. Voor verdere inlichtingen kan u terecht op de afdeling Promesse van de klantenboekhouding op het nummer 02 363 55 45 (tijdens de kantooruren).

Bij levering aan huis:

  • Via een factuur na overleg met de ColliShop Professional-dienst.

De bestelling kan op een andere adres geleverd worden dan het facturatieadres.

Om een offerte aan te vragen kan u een e-mail sturen naar info@collishopprofessional.be.

Wij leveren max. 50 km over de Belgische grens.

U kan uw pakket afhalen in een Colruyt- of OKay-winkel.
Let op: Indien u Dreambaby-artikelen in een Colruyt- of OKay-winkel laat leveren, is er € 1 extra kost.

U kan uw reservatie ook thuis laten leveren.
Let op: er zijn transportkosten verbonden aan een levering aan huis.

Indien uw reservatie in een Colruyt- of OKay-winkel geleverd wordt, zijn de gereserveerde artikelen binnen de 3 werkdagen beschikbaar in uw afhaalpunt indien ze voorradig zijn.

Voor reservaties bij Dreambaby is dit 3 à 5 werkdagen.

Indien uw reservatie aan huis geleverd wordt, is de levertermijn maximum 10 werkdagen tenzij anders vermeld in de bevestigingsmail.

Uw pakket wordt gratis geleverd in een Colruyt- of OKay-winkel.

Leveringen van kleine artikelen zijn gratis vanaf € 60 incl. btw via bpost. Bij een bestelling van minder dan € 60 incl. btw komen er transportkosten (€ 3,99 incl. btw) bij.

Grotere artikelen leveren we gratis vanaf € 250 incl. btw. Bij een bestelling van minder dan € 250 incl. btw komen er transportkosten (€ 30 incl. btw) bij.

Op sommige artikelen is de levering aan huis inbegrepen. Deze herkent u aan het logo en de vermelding "Levering aan huis inbegrepen".

Artikelen met het logo kan u niet rechtstreeks online kopen. U kan ze reserveren door een e-mail te sturen naar info@collishopprofessional.be.

ColliShop Professional biedt u 'levering aan huis' als extra service.

  • Bij een klein artikel: ga met het defecte artikel en uw garantiebewijs/factuur naar een Colruyt- of OKay-winkel.
  • Bij een groter artikel: stuur een e-mail met foto's van het defecte artikel naar info@collishopprofessional.be.

Indien u uw bestelling niet ontvangen hebt, kan u bellen naar 02 363 51 50 of e-mailen naar info@collishopprofessional.be.

  • Bij een klein artikel: u kan het terugbrengen naar een Colruyt- of OKay-winkel. Breng ook uw factuur mee.
  • Bij een groter artikel: stuur een e-mail naar info@collishopprofessional.be.

ColliShop Professional richt zich alleen tot professionele klanten en behoudt zich dan ook het recht voor om van de klant de nodige verificatiestukken op te vragen.

Geschenkkaarten (met of zonder recupereerbare btw) kunnen gemakkelijk online gereserveerd worden. Van zodra we uw reservatie ontvangen, sturen we u een bevestigingsmail.

Pas na het versturen van deze bevestigingsmail wordt uw bestelling door ons verwerkt. Fysieke geschenkkaarten worden binnen de 9 werkdagen geleverd. Digitale geschenkkaarten worden binnen de 4 werkdagen verstuurd.

Een geschenkkaart is 1 jaar geldig, te rekenen vanaf de datum waarop ColliShop Professional de kaart activeert. Ze kan niet omgeruild of terugbetaald worden.

Het totaalbedrag van een bestelling moet wel minstens € 500 bedragen (per gekozen bedrag op de kaart). Bij een digitale bestelling lager dan € 500 is er een administratiekost van € 30.

Neen, vanaf een bestelling van € 500 betaalt u geen administratie- of verzendingskosten. Bij een digitale bestelling lager dan € 500 is er een administratiekost van € 30.

U kan het logo van uw bedrijf of een vrije tekst van 35 karakters op de kaart plaatsen.

De minimale waarde van een geschenkkaart bedraagt € 5. Vanaf dat bedrag kan de waarde van de kaarten vrij gekozen worden.

Fysieke geschenkkaarten worden binnen 9 werkdagen geleverd. Digitale geschenkkaarten worden binnen 4 werkdagen verstuurd.

Wij activeren uw geschenkkaarten van zodra u de ontvangst ervan hebt bevestigd. Dit doet u door te reageren op onze originele bevestigingsmail. De kaarten zijn de dag na activering al klaar voor gebruik.

Als u uw bestelling annuleert nadat die bevestigd werd door ColliShop Professional, rekenen we u een schadevergoeding aan.

Zie onze algemene verkoopsvoorwaarden punt 4C: https://www.collishopprofessional.be/b2b/static/img/pdf/algemene-verkoopsvoorwaarden-nl.pdf.

Geschenkkaarten zijn geldig binnen Colruyt Group. Ze kunnen alleen gebruikt worden als betaalmiddel bij de merken en binnen de assortimenten die vermeld staan op de kaart.

Of u nu uw cadeau in de winkel kiest of liever online reserveert, geef uw geschenkkaart altijd af aan de kassa van de winkel. U kan het bedrag op de kaart in één keer of in meerdere keren gebruiken.

De restwaarde blijft gewoon op de kaart staan. Ze is niet inwisselbaar tegen contant geld.

Ja. De geschenkkaarten zijn cumuleerbaar binnen de vermelde merken en assortimenten.

Als u bijvoorbeeld speelgoed koopt bij DreamLand kan u een geschenkkaart van ColliShop Professional combineren met een geschenkkaart van DreamLand voor particulieren.

De geschenkkaart is ook cumuleerbaar met lopende acties en kortingen. De geschenkkaart is een betaalmiddel.

Indien uw aankopen het saldo van uw geschenkkaart overschrijden, kan u gewoon de rest bijpassen (cash geld of bankcontact).

Indien u uw geschenkkaart hebt overgezet op de Xtra-app kan u zelf het saldo raadplegen (Zet uw geschenkkaart op uw Xtra. Geef in de Xtra-app of op mijnxtra.be de streepjescode en de veiligheidscode van uw geschenkkaart in. Uw saldo is meteen zichtbaar).

Zo niet, kan u steeds contact met ons opnemen op 02 363 51 50.

U kan het bedrag op de kaart in één keer of in meerdere keren gebruiken. De restwaarde blijft gewoon op de kaart staan.

Er zijn 2 mogelijkheden: u kan deze laten inscannen via uw smartphone of uitprinten en deze print meenemen naar de winkel.

U kan uw bestelling online plaatsen, kiezen voor afhaling in een van onze winkels en uw bestelling aan de kassa betalen met uw geschenkkaart.

Voor Dreambaby kan u online het contactformulier invullen: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/contact/prijzen/wat-is-de-laagsteprijsgarantie-bij-dreambaby.

Voor Klassewijnen kan u onze Rode Telefoon bellen op 02 345 23 45.

Voor DreamLand-artikelen vindt u hier de garanties waarop u kan rekenen: https://www.dreamland.be/e/nl/dl/contact/dienst-na-verkoop/welke-garanties-geniet-ik.

Voor Dreambaby-artikelen vindt u hier de garanties waarop u kan rekenen: https://www.dreambaby.be/e/nl/db/contact/dienst-na-verkoop/welke-garantie-krijg-ik-bij-dreambaby.

De recupelbijdrage is altijd bij de prijs inbegrepen. U vindt de prijzen hier terug: https://www.recupel.be/media/2450/appliancelist_2020_nl.pdf.

Dit betekent dat de toestellen niet met ander huishoudelijk afval in de vuilnisbak mogen worden geworpen.

Dit logo kadert in de Richtlijn 2012/19/EU over afgedankte elektrische en elektronische apparatuur die het sorteren, de verwerking en andere vormen van valorisatie oplegt voor dit soort afval.

Stuur een e-mail naar info@collishopprofessional.be met de gegevens die gelinkt zijn aan uw login en paswoord. Een van onze medewerkers zal u een nieuwe login en/of paswoord bezorgen.

Contact

+32 2 363 51 50
Maandag tot vrijdag van 9 tot 17 u.