Xtra Present biedt u verschillende mogelijkheden om uw leden, klanten, medewerkers of partners te bedanken of stimuleren met interessante voordelen en diensten.
Als onderdeel van Colruyt Group helpt ColliShop Professional u met een programma op maat om de loyaliteit van uw doelpubliek te verhogen.
Xtra Present is een fiscaal slim loyaltyprogramma en brengt geen logistieke en administratieve rompslomp met zich mee.
Xtra Present is de ideale tool om u te onderscheiden.
Uw doelpubliek profiteert van aantrekkelijke voordelen en bespaart geld bij heel wat merken. Zo neemt de koopkracht daadwerkelijk toe.
Wij zorgen voor een ruime keuze uit een nationaal aanbod van food en non-food producten van partners van Colruyt Group, zowel in de winkels als in de webshops. Met een groot winkelnetwerk in heel België om de incentives af te halen.
Uw doelpubliek kan altijd terecht op het nieuwe en gebruiksvriendelijke loyaltyplatform.
U verbetert uw top of mind-positie en vergroot de kans dat een klant tevreden terugkeert. Zo stijgt het aantal aankopen en verhoogt u de klantwaarde.
Motiveer en beloon uw werknemers. De tevredenheid van uw medewerkers krijgt een boost en tevredenheid uit zich in gedrevenheid en trouw. Resultaat? Verhoging van de rentabiliteit en loyalty!
Een afscheidscadeau, eindejaarsgeschenk, een attentie voor de dag van de medewerker, … Een kleine of grote beloning heeft véél impact. Medewerkers zijn gemotiveerder, leden trouwer en klanten kooplustiger als u ze af en toe beloont.
Een loyaltyprogramma zorgt ervoor dat de koopkracht van uw werknemers, klanten of leden stijgt.
Ook voor werkgevers zijn bijkomende extralegale voordelen aantrekkelijk. Zo vermijdt u een verhoogde sociale zekerheidsbijdrage. Uw medewerkers krijgen een extraatje, zonder dat ze in een hogere belastingschaal belanden.
Toon uw blijk van waardering en beloon uw persoon met extralegale voordelen. Wij beheren het hele pakket en de bijbehorende website voor u. Zo presenteren wij een unieke totaaloplossing voor uw extralegale voordelen.
Beloon uw trouwe leden en verminder het ledenverloop met een loyaltyprogramma.
Door een mooi ledenpakket met tal van voordelen aan te bieden, zorgt u er mee voor dat leden voor u zullen kiezen.
Een loyaltyprogramma op maat is een van de populairste manieren om aan klantenbinding te doen. En terecht, want zo'n programma werkt in twee richtingen, met voordelen voor de klant én een merk. Door aantrekkelijke extraatjes aan te bieden, krijgt een merk namelijk een veelvoud van die investering terug. Of in absolute cijfers: trouwe klanten kopen 5 keer sneller dan nieuwe prospecten, verwijzen je merk 4 keer sneller door binnen hun netwerk en staan 7 keer vaker open voor nieuwe producten en aanbiedingen dan niet-klanten.
Consumenten die zich inschrijven in een merkloyaltyprogramma, dat rekening houdt met hun profiel, bezoeken de website van datzelfde merk 35 % vaker dan voorheen. En toch is amper 10 % van alle loyaltyprogramma's gepersonaliseerd. Hebben bedrijven dan zoveel drempelvrees? In plaats van ter plaatse te blijven trappelen, is dit het ideale moment om volop in te zetten op een geautomatiseerd loyaltyprogramma. Minimale inspanningen voor een maximaal resultaat, met de klant als grote winnaar.
Klantenbinding vergt heel wat inspanningen. Je moet als merk creatief uit de hoek komen, actief klanten bereiken, aanbiedingen verzamelen, goederen stockeren en een logistieke flow organiseren. Bij heel wat bedrijven zijn dat bijkomende taken voor eigen medewerkers. Met een geautomatiseerd platform vallen die lasten weg. Kleinere ondernemingen kunnen zo bijvoorbeeld 2 tot 3 volledige werkdagen per maand uitsparen. Bij grotere bedrijven zijn dat al snel 2 tot 3 uitgespaarde FTE's, full time employees.